Dagen :)

2011-11-17 | 17:46:32 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Skola sen va vi på "möte" på konfan o åt massa kakor :D gott!
Sen åkte jag hem till pappa igen :)
Jag red med Ullis o jag red Eldir :D (en av våra isisar) och han va duktig
Fett kull att han lärt sig stegra på komando! As kul!! Jag har bestämt mig, de ska jag lära Boice! :D

Ullis fotade en bild med min lilla kamera, och så fotade jag av kAmerN med mobilen ;D haha så Inge bra bild :p<3

Nu tjockar jag chips o ska snart äta :D<3

Kommentarer
Postat av: emma

asså dina hästar ar så sjukt söta! så avis på dig som har så många!! :D

2011-11-17 @ 18:04:33
Postat av: Julia

Gillar bilden du har i mitten på headern :)

2011-11-18 @ 02:26:14
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback