hehe :D

2011-11-03 | 15:25:02 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Hejhej :) Tilda åkte nyss hem :( men idag så fotade vi Nässla o Vojje :D bildbomb kommer inom kort!!
Håller på att ladda upp lite på FB nu ;*) o då brukar min data bugga sönder typ xD haha<3

Men iaf de kommer SNAART :D Och bilderna på Boice som jag lovade igår ;D<3

Imorron ska jag ner till skäret igen och träna dressyr för Lotta med Boice o tror faktsikt att Nässla ska åka med ner o kanske hoppa lite (såfall as lågt!) hon måste få bygga ''hoppmuskler'' innan jag kan börja hoppa riktiga hinder ;)) så vi får se <3
Som jag tycker, de är inte lika påfrästande för hästen att hoppa en liten gran i skogen när man rider ut än när man hoppar bana med hinder. men hon är så grymt duktig i skogen!! :D så vi får hoppas att hon äger lika mke på banan :D<3

Hejdå sålänge ;) nu ska jag börja lägga upp bilder! :D


Kommentarer
Postat av: my

min dator dampar sönder när jag laddar upp bilder på fb xD

2011-11-03 @ 17:59:14
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Belinda c:

Vad heter du på fb? eller asso aa? xd du fattar ? xd hahah

2011-11-04 @ 10:22:45
URL: http://belindasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback