Min födelsedag!

2011-11-26 | 09:54:13 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
ja som ni vet fylde jag 15 år igår :D och det firadejag med en riktigt god middag med massa trevliga personer! :D
Fick en massa fina presenter! :D tänkte visa några av det här :D

först o främst min favo!! JAG FICK ENGLANDS SCHBRAKET OCH HUVAN!!!! (john wihtaker) :D
(har villat ha det sen jag skaffade häst!)
Asså huvan är snygg på bild, men IRL är et så sjuk mke snyggare jag dör asså!!! ÄLSKAR DET!
Schabraket har jag inte fått ännu, för dom beställde det och det har inte kommit ännu ;)<3
Jag <3 Englands sakerna!

15 rosa roser ;)

Fina dukningen xD med rosa servetter ;)<3

Min rosa tårta ;D hehe<3

och as goda kakor ;D<3


så fick jag också typ pengar, en ny halsduk, godis, ett täcke, ridkläder m.m :D

Och idag ska jag, Mickis och Kim åka till globen hoesr show!! :D:D kommer bli så najs!
Vi ska också gå på mässan så Boice o Nässla fåt något nytt :D<3 sen ska vi kolla på gala showen :D:D
NAJJS!!'

Någon mer som ska dit? :)
Vart ska ni sitta isf? :D
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Okej fina presenter :))

2011-11-26 @ 09:58:09
URL: http://4horsesandwe.devote.se
Postat av: Linn

Jag vill åkså ha Englands sakerna :)

2011-11-26 @ 11:52:17
Postat av: Julia

Fina rosor :)

2011-11-26 @ 19:49:44
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: my

åh det schabraket är så snyggt!

2011-11-27 @ 17:15:49
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback