Nära döden upplevelse ;o

2011-11-13 | 15:37:12 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Red boice för ett tag sen, han va extremt dragig och så lxm, men jag red in på en väg o skulle försöka hitta en gammal väg som vi alltid red för jättelänge sen! men jag hittade den inte o kom typ in på en äng, det va sjukt lång! :O asså minst 3km och den va lxm mitt i skogen.
Red hela den så kom jag fram där våran grusvääg slutar ^^ så red jag hemmåt igen :)
men sista uppförsbacken innan vårat hus så sa jag till Boice vi ska trava (vi brukar alltid galoppera där) men inte idag! vi skulle trava och de va boice inte med på så han stegrar sig.
Asså jag är van när han stegrar men han stegrade så sjukt högt! vi va i luften minst 10sek eller ngt. och han kunde lika gärna välta bakåt o jag skulle kunna bli mosad.
Jag trodde seriöct att vi skulle ramla bakåt men som tur tippade han fram igen :)

haha jag hade barbackagjorden så satt inte så stabilt häller ;) men jag ramlade inte av o han välte inte bakåt! :D

När hästar stegrar brukar det lxm vara upp o ner direkt så man brukar inte hinna tänka ngt innan man är nere igen, men så va det inte den här gången. Jag tänkte ba ohh shiit ska jag hoppa av nu eller? så jag inte får han på mig?! :O men som tur gick allt bra! :D
men de va fett kul ändå! :D jag funderar starkt på att lära han stegra på komando! stegra är så grymt kul! :D
han skulle vara väldigt lätt att lära det :D

haha vacker bild, men så här såg de ut typ ;)
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Gud va läskigt ändå :OO

Hur kändes det att vara så högt upp och inte sitta så stabilt? Ja skulle fått panik men det är jag ;)) Tur att du höll dig kvar :PP

2011-11-14 @ 11:05:45
URL: http://4horsesandwe.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback