Plugg..

2011-11-08 | 18:18:37 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Har inte så mke tid att blogga denna vecka srry :/<3

Men idag så va ja först i skolan och sen red jag med Nike och Robin ^^ Nike red nässla och robin Vojje o jag såklart Boice ;)) fast jag red lite på de andra också<33

Typ jättekort inlgg menmen nu ska jag äta sen plugga som en gris! Sen blir det duschen och plugga lite mer ;) ska göra hemprovet och läsa massa engelska -.-

Men ha de gött alla :D<3

Haha ni får två asgrymma bilder ;D

Kommentarer
Postat av: Louise&Ada

fin blogg!:) Kolla gärna in vår och kanske gör som oss och kasta in en komentar;) Kram <3

2011-11-08 @ 20:09:14
URL: http://HorseGeeks.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback