Q/A

2011-11-02 | 16:00:33 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
söt hund! :)  Tack :)

Mjukisbyxor är int snygga till converse :/ och inte så mke till uggs ... :/ Men fett sköna att ha på sig en kväll efter stallet :p 
Till mjukis är de helt ok jue ;) men inte uggs!

Kan inte du lägga upp bilder på typ dina skor, älskar skor så grymt mke o skulle vilja se vad andra har villsäga, 
Aa, kanske ^^ just mina skor är kanske nt så speciella men får se :)

 Sen hhar jag en till fråga! Kan inte du typ göra dagensuotfit igen?! Du passar fan som modell! :D
Tack :) ja jag gör de när jag hinner! :) har inte all tid i världens på moprgonen så bara om jag får tid över gör jag de :) och nu på l9oven går jag bara runt i mjukkläder eller ridskläder ;))

Men ivadå har du sagt upp dig i skäret?! ;o De visste jag faktiskt nt :p
Ja det har jag :)

Ska du hoppträna i ridhuset idag? De ska iaf jag :)
ja det ska jag :) fast för Lotta :D

Bild på statestiken?
ja det kommer :D

Han hoppar ju jättefint! tävlar du inte? Ni hade nog kommit långt!
hej! Tack :) jo jag tävlar, om du läser texten på sidan bredvid ''Bakom bloggen'' så står det att jag tävlar ;) och i förra Q/A va det en som frågade samma sak och där skrev jag med att jag tävlar! :) så Ja hehe ^^


Nu ska jag ner till ridhuset och hoppträna med Boice :) bilder kmr ;))))))<333
Kommentarer
Postat av: Jenny

Ok.

Jag kanske är lite efter.. men hur länge har du ridit?

2011-11-02 @ 20:27:54
URL: http://flippson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Din header är jätte fin!

2011-11-03 @ 11:38:52
URL: http://llifeoflisa.blogg.se/
Postat av: Belinda c:

Tycker också att du ska ha dagens outfit! :D <3

Du är så sjukt fin! :D

2011-11-04 @ 10:20:52
URL: http://belindasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback