Q/A

2011-11-04 | 22:21:07 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer


Vart ska du tävla på söndag?
jag ska tävla i Lurbo ridklubb :D


Gör man samma när man ska kopiera komentarerna?
Ja det gör man, samma till vad som hällst :) När du klickar på print knappen så kopierar du hela sidan ;)


Har en fråga :) hör inte ens till inlägget men ställer den ändå :)
De är en omöjlig fråga men vilken av dina hästar tycker du mest om?
Asså ja helt klart en omöjlig fråga, men svarar nog Boice o Nässla på den. Vojje o jag har aldrig värkligen passat ihop, men såklart älskar jag han ändå men våran eld brinner inte lika mycket som för mina ponnis<3
Mellan Nässla o Boice är det svårt! Nässla är den lilla söta som gör allt jag ber henne om+ at hon är min egna skapelse, jag red in henne och det känns underbart att rida varje dag och veta- Den här underbara ponni va det faktiskt jag som red in!
men Boice och jag, det är vi föralltid! han och jag! första gången jag red han visste jag att det skulle bli han och jag! tvekade inte en sekund på att köpa han och han är världens grymmaste ponni!<3 ångar inte en sekund på han, mitt liv-mitt allt!<3


Har du redigerat eller rider du där?
Den är redigerad ;) hehe<3


vad heter du på facebook?! eller asso aa?
Vill inte ge ut min FB här, för påå min FB vill jag kunna skriva lite privata saker och skriver jag den här kommer jag nog få väldigt många nya vännförfrågningar och försöker bara ha de jag känner på Fb :)
Men vill ni chatta med mig så adda min msn:
[email protected], den loggas automatiskt in när jag startar datan så. och där tackar jag ja till alla.


Tycker också att du ska ha dagens outfit! du är sjukt fin! :D
hihi tack ^^ ja jag ska göra de när skolan börjar, min outfit på loven är som sakt mjukisar och myströja ^^


Jag tävlar min c på samma höjder :D
Vi kanske syns på någon tävling någon gång ? :D
Var brukar du vara någonstans?
va roligt! ja det kanske vi gör! :)
jag brukar tävla i norra sthlms trakten och är på nästan alla tävlingar i roslagen. Uppdaterar här vilka jag ska på så skriv gärna om du ska till samma :D


åå va fint<3
Din häst verkar vara väldigt snäll o hoppa <3 asso inte tittig o så<3
btw, vad hette låten som spelades?
tack :D ne min häst vägrar sällan och han skulle aldrig stanna för ett hinder för att de va ''läskigt'' Ända gången han värgar är typ om han kommer fel på typ 110, ;)<3
Låten är en cover på Demi Lovato - This is me




Vilken ras är Nässla?
Nässla är en renrasig welsh mountain :D


Hur gick träningen idag?
Träningen idag gick gryyyyymt! Tränade först dressyr för Lotta och boice va grymt fin!
Och medand värmde min lillebror upp Nässla, ur gulligt!
Efter de iaf hoppade jag med N'ssla, snacka litn speedponnni! hon älskade att hoppa! först värmde vi upp på 30cm men vi hoppade 60cm!! :D och hon hoppade de helt klockrent!! inte en tanke på att vägra! :D GRYMA ponnisar idag! dom skötte sig båda två!<3


morron blir det lika dålig uppd. för mååste värkligen fixa klart min maskeraddräckt ;) Som sakt ingen gissade rätt! så ni får gissa på, eller så får ni vänta o se ;D
Ledtråd: Rosa och oläskigt ^^<3

(alla som gissat mumie, haha ni har läst Fb elleer hur? men jag o tilda baara drygade med en för att hon tog vårna ide förra året! haha! xD ska vara något heelt annat) ;D;D
Kommentarer
Postat av: Kim

Du ska ju vara nasse i nalle puh;)

2011-11-05 @ 16:41:49
URL: http://justingiirl.blogg.se/
Postat av: mickis :)

Barbapappa :D<3

2011-11-05 @ 16:52:47
URL: http://mickiispickiis.blogg.se/
Postat av: Belinda c:

hahahah 7 av frågorna var mina :D

men jag tävlar tyvärr runt i gbg :cc <3

2011-11-06 @ 18:17:04
URL: http://belindasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback