Tävlingen :D

2011-11-06 | 20:39:08 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Gick helt underbart bra!! :D

och nu som ni alla väntat på! Jag och Boice va kanin-balleriner :D:D hehe<3 vi hade nästan allt i rosa! :D<3
Och med de kom jag tvåa och vann ett rosa schbrak :D NAJS <3
Schbraket jag vann:


Sen i klasserna kom jag typ 6:a i LC:n (90cm) och så kom jag 3:a i LB:n (100cm) :D han va såå jäävla duktig i LB:n så det finns inte! :D
han hadde värsta powern och flög över alla hinder förutom sista som han snuddade och den ramlade ner :P men de vart iaf en 3:de plats :D<3 he its awesome, love :*<3

Bilder kommer imorron, vill ni att jag bara lägger upp de eller typ lägger in de i ett bildspel och musik o så?? ;)<3

Vi kom hem as sent! typ halv 8 :O så fick jag ut o mocka åt alla o släppa in ;) typ in o direkt till duschen men nu är jag ikapp tiden igen :D
imorron börjar skolan igen o de suger ju HÅRT!<3

Men tagga som fan till nästa helg när jag ska tävla KM i LB med Boice och CR på Nässla :D:D<3333

Men godnatt nu ska jag dejta kudden hårt! ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis! Önskar jag hade en egen häst, lyckost ;)

2011-11-07 @ 14:18:04
URL: http://feliciahenaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback