Vojje åkte

2011-11-13 | 12:40:10 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nadine kom nyss och hämtade Vojje, så nu har han åkat ut på foder :)
Hon bor bara 3 km ifrån mig så ;9 hehe<3

Men va nyss ute o tränade Näsla, red i hagen med barbackagjord.
Igår så svängde hon inte riktigt som jag ville och de va det vi skulle träna idag, jag trodde hon skulle vilja svänga mot Boive o Vojje men hon gjorde inget, hon va sjukt duktig o gjorde allt jag sa. Så de jag ville träna på gick ju inte eftersom hon inte gjorde ngt fel xD haha<3
Men iaf så va hon sjukt pigg! hon ville galoppera hela tiden och stack några gånger ;D så sööt! och så skuttade hon lite :D<3
Sjukt duktig ponni! älskar dig min lilla ängel! <3

Nu ska jag ut och rida Boice :D vet ej hur jag ska rida men blir väll rida ut tror jag som anligt lxm :)<3 eller med barbackagjorden :D<3 de är fett mysigt att rida i den ;)<<3


Det är en barbackagjord för er som inte vet ;) fast min är helsvart och jag andvänder alltid en rosa pad under ;D<3 



Idag är det fars dag så grattis pappa på Fars Dag :D ska ev dit ikv :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback