Bosse hemma :D

2011-10-12 | 19:42:05 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
idag så kom hovslagaren, den nya ;D och boices hovar är så fina nu!"<3
sen red jag lite i ridhuset med alva :P och red i grimma, galopperade o allt ^^ duktiga ponni<3

Sen så fick jag reda på att vi har sälskap till Boice nu :D så nu är han hemma igen :D:D:D<3
Vi får låna Vojje på obestämd tid ;D så kan ha Boice hemma ända till vi flyttar nu :D fett med NAJS!<3

Lite om ''min'' nya häst Vojje :D
Han är ett arabiskt fullblod på ca. 153cm i mkh, fina steg och jättekul att hoppa med! när han väl hoppar ;D hehe<3
En häst som man kan göra allt med!
Så nu kommer ni få se mke utan utrustning, halsring osv ;D har saknat det jättemke! går inte på Bosse eftersom han e så pigg ;D<3
han gillar att hoppa men tycker hinderna är läskiga xD haha! lite sego ibland o kan växla om till turbo hest<3
Aja de va v'll lite ;) men grymt kul iaf! tagga som fan imorron när jag ska rida han :D

vene om det blir barbacka eller med sadel, får se ;D hehe<3

jag o Vojje :D<3


O Boice i vårt stall :D


svar till Hannah: Vad är hästen/ponnyn för ras?
Han är ponny och är okänd ras, imp ifrån irrland och har helt okänd härstamning :)
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Vi måste vara igen :D<3

2011-10-12 @ 19:51:14
URL: http://justemse.blogg.se ♥

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback