Dagens ritt

2011-10-22 | 16:05:17 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Gick toppen med båda två! :D

Vojje hoppade jag bara lite små tränghinder med :D men han va super, stannade bara första gången :) sen bara flöög han över alla! :D<3
Boice red jag samma runda med fast hoppade först lite på de låga, sen hoppade jag de högsta på granen! ;o de är nog runt 110, trodde lite att boice skulle tveka men NEJ han FLÖÖÖÖG :D<3
Sen så tog jag fram mitt hinder som ligger i ett dike bredvid vägen (på hemvägen) och hoppade lite :) gick toppen! :D

Vill ni se film ? :D

Här e en bild, ifrån vidion ;) hihi


Nu ska jag ner till stallet o släppa in, fast jag inte äns här min häst kvar -.- x)
massa inlägg kommer ikv! har skriv damp ;) hihi<3

juste har massssssssssa höstbilder (på natur) vill ni see? :D
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Fin bild :DD

2011-10-22 @ 18:29:02
Postat av: julia ♥

jag vill se både film o höstbilder! :D

2011-10-23 @ 09:32:00
URL: http://avjulia.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback