Filmen

2011-10-11 | 19:22:50 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer

han e lite spänd på filmen ;D men det får ni leva med, min lilla speeder<3

Idag så slutar jag som valigt hav 1 :D åkte hem och så åkte vi typ direkt till badhuset med mina lillebrodrar :)<3
Den minsta är typ rädd för det djupa och en andra är som en fisk! X dhaha<3

Han (lee 7år) skulle hoppa från tranpolinen för första gångenoch jag hoppade före och gjorde volt, jo men vad gör han?
En volt han också första gången han hoppar xd hahah! sen ba upp igen och en till :P haha<3

Sen åkte vi till affären och stallet :P mockade o så men Boice fick vila ^^<3 imorron kommer hovslagaren, och vi har bytit nu eftersom den förra SÖG!

Fett med skönt när jag altid har rätt! inte första gången häller när någon ber om ursäkt ;D<3
men jag snäll som jag e xD förlåter ju alla! haha XD<3


Shiit va kul att så många komentarer! :D blir jätteglad! och man känner att man bara vill till datan o blogga för när ni komenterar är de skiit kul! :D:D:D<3

Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Duktiga ni är :) <33

2011-10-11 @ 20:38:52
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: Hannah :D

Gud va fina och duktiga ni är tillsammans :)) <3



Vad är hästen/ponnyn för ras??=)))

2011-10-12 @ 16:02:20
URL: http://mylifeasanormalgirl.devote.se
Postat av: ida

Jättebra blogg :D

Följ gärna min blogg du också, och lämna gärna en liten kommentar ;D

2011-10-12 @ 23:34:35
URL: http://iidanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback