Första prao dan ;)

2011-10-24 | 18:51:04 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Den gick ju bra :) fick göra lite alltmöjligt, allt från att slå in paket till prismärka saker :) 
Började kl 9 och slutade 1, rätt chill!!<3

Så när jag om hem red jag föst Nässla, gick super! den sadlen jag köpte till henne passade jättebra! och är faktiskt ganska skön att rida i :D
haha, när vi va vid kossorna tyckte Nässla de va skiit läskigt så efter ett tag bestämde jag mig för att vända :) men jag gick förbi kossorna igen på hemvägen (red en sväng runt, så jag kom till kossorna igen fast åt andra hållet) ;)<3 
men hon va grymt pigg, ville trippa hela tiden, o även på bortvägen xD haha<3 hihi grymma ponni<3 :*

Boice för första gången sprang ifrån mig i hagen, han o vojje bara sprang o sprang, jag ba suck! xD haha<3 men tillslut stannade de och jag fick tag i de x))
men red Boice barbacka iaf, gick så grymmt braa! Han va lugn och finast hela tiden! inte stressad, höll huvudet nere hela tiden :) och vi galopperade tom på en äng o hoppade över en stock :D och över den värkligen flög han! underbart språng!
har faktiskt inte hoppat så mke på han barbacka :) wounder why ? XDD hehe<333

Men han va bäst iaf! :D<3

Lite pic också ;)) lillebror fotade med min mobil igen xDD så här får ni sveriges sämsta bildkvalite!<3

Här racar min ponni ifrån mig -.- xD haha<3
eller han flyger ;O hehe ;D<33

och skönheten själv!<3


Fråga till er! Vill atta så många som möjligt svarar! :D

Tyckler ni att jag ser stor, mellan eller liten ut på Nässla? :)
Plz svara nu alla, vill veta hur det ser ut i era ögon!
Kommentarer
Postat av: Molly Lundell

Jag tycker att du ser lite stor ut på henne, men inte så här, oshit, hoppa av! Men lite stor tycker jag att du ser ut på henne! :)

2011-10-24 @ 21:36:46
URL: http://mollymyranochcosmos.blogspot.com
Postat av: tovearvidsson

ja tkr inte du är så stor på den :)

2011-10-26 @ 14:22:10
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: jossa

jag tkr du ser jätte liten ut ;o ofts hon e b-ponny?! isåf maxad xP x))

2011-10-26 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback