HAHA!

2011-10-28 | 18:52:27 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Dagens Fail nr 1

De va ngt konstigt på G knappen så den fasnade nere (idag på praoen, skulle göra skyltar) XD hahah<3

Fail nr 2!

Kastade upp mitt godis i hörnet så mina lillebrorar inte skulle ta de xD men när jag skulle ta det igen råka jag putta ner det bakom gardroben xD haha!
Tvungen att hoppa upp på de o åla till den längst in o plocka upp de x)) hihihhaah<3



Haha, men idag va sista dagen på praoen! den har varit helt underbar! Trivdes värkligen meed alla roliga människor ^^<3 haha en av de sa: När du ska söka jobb, sök här! för vi tar in dej! haha :P<3
De sista jag gjorde va as kul, dom hade beställt massa kläder men de visste inte vad för ngt, så värsta julafton att öppna o kolla i alla lådor ;)

Fick också en present för de tyckte att jag jobbat bra! :D 500kr i presentkort ;) inte helt fel! :D<3
fick lite annat också, en puma parfym, två mascaror (en blå/rosa och en rosa/svart) ''ROSA MASCARA ALLIHOPPA!!!!'' ::D:D:D:D
fick också en rosa tröja och en bebiströja som jag ska ge till Vera :D helgrymt!

Efter praon gick ja o emelie o köpte godis ;)) och red med Emelie idag :D Nässla va såååå duktig vid kossorna! Och boice va väldigt duktig han med! dom båda va helt grymma lxm ;D;D<3

Ja tänkte att ni får lite bilder, inte dom bästa men som jag säger ''Häldre dåliga bilder än inga alls!''
Jag imorse ;)

Mina Skyltar jag gjorde, haha smileyn blev min singnatur ;))

Jag-Boice o Emelie-Nässla <3333

De sötaste ponnisarna! <3

Emelie o Nässla = perfect match! <3

Min nya tröja :D<3



haha tydligen hade min pappa sätt att jag satt där vid datan och så fotade han xD jag märkte inget alls!!
haha mupp pappa som inte kommer in och säger hej x)) haha<3


Men nu måste jag seriöct städa! Tilda kmr på söndag o mitt rum måste vara lite fint iaf ;D;D
Snart äre idol också :D<333

Kommentarer
Postat av: Molly Lundell

Kul men prao :D Jag ska praoa på ridskolan jag rider på, Skogslottens Ryttarförening i två veckor efter höstlovet ;) Så man kan nästan säga att jag har tre veckor lov :D

2011-10-28 @ 21:06:13
URL: http://mollymyranochcosmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback