Idol

2011-10-14 | 19:07:25 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Nu ska jag snart gå o titta på idol o äta chips o choklad ^^ hihi onyttiga jag<3

Idag så skulle jag rida eller hoppa ute på träng-ängen men vart inte så för vi skulle ju tydligen åka o simma idag igen xD Mina lillebrorar typ älskar att va i badhuset o jag kunde inte bara säga NEJ! men de är bra träning iaf :d<3

Så va det typ mörkt när ja kom hem så blv inge rida alls :( men imorron har min lillebror lovat att följa med mig till ängen och fota :D
Vem vill ni se bilderna på? Vojje barbacka eller Boice hoppa?  :D :D<3

Imorron ska jag också åka på Gimo hästloppis eller vad man säger :) kanske hittar något fint haha :p<3

JUSTE! Nu har jag bestämt mig! jag ska köpa mig en Nikon D3000 med vanligt objektiv och ett zoom objektiv 55-200 :D<3
i ska betala den imorron eller söndag sen så kommer den nog innan fredag får jag hoppas :D:D:D:D over happy!<3
O då behöver ja ju klar någon som vill bli fotad, så jag kan testköra den :D<3 sms eller komentar!




Juste tänkte på vad jag ska skriva framöver, nya lite roligare saker änn att jag bara berättar vad jag har gjort hela tiden :p

vad skulle ni vilja läsa? :D
Skulle de va kul om jag la upp tex. mina hästars foderstat? hiss o diss varje vecka?
kom med ide! just din är viktig!
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Ja vill :D <3

2011-10-14 @ 20:21:45
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: kim

Hej gud vad kul att du har fått vojje hem till dig en stund:) jag skulle vilja läsa om hiss och diss och lyx vs budget ;) <3

2011-10-14 @ 20:35:01
URL: http://justingiirl.blogg.se/
Postat av: lisa landgren

Åhh, jag tycker du ska skriva om lite åsikter när det gäller hästar och utrustning, hovslagare, ridövningar osv. Är personligen inte sådär jätteintresserad av att läsa inlägg efter inlägg med fakta om utrustning för x antal tusen kronor, kan väl vara kul ibland oxå... Men ja, skulle tycka det va kul att läsa om de ovan, så får man en lite större uppfattning om vem du är och vad du står för :D <3

2011-10-14 @ 21:51:55
URL: http://lisasdian.blogg.se/
Postat av: Molly Lundell

Jag har en Nikon D3100 :) Den är jätte bra :)

2011-10-21 @ 23:17:09
URL: http://mollymyranochcosmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback