mummsi^^

2011-10-25 | 19:26:09 | Kategori: Allmänt | 5 kommentarer

Måste börja hårdträna igen -.- 10 min varje kväll, jobbigt men det behövs :)
Oh nu tänker ni ''Oo anoreksia barn!! men nej, jag va smalare förr, det va perfect!! :D dit vill jag igen, men typ blivit tjockis eftersom jag inte fått träna när mitt ben va crash ;D

äter mat X9 potatisbullar ^^ fett gott men onyttigt XD<3

och vet ni!
Ödet försöker säga mig något!!
De har ju hållt på ett tag nu, såfort jag har typ glömt dig, då kommer du upp i en dröm, allt är perfekt i mina dörmmar!
Så ba nej, jag vaknar..
Men ändå, det va inte första gången inatt, de va 5!! asså jag börjar tro att ödet vill säga mig något! att jag inte ska ge upp han, o de ska jag inte! det lovar jag <3
Jag blir typ kör i han på nytt efter varje dröm, helt underbara e du asså!<3
Haha det är bara två personer som vet vem jag pratar om :D<3

Idag iaf red jag Nässla, jätteduktig! sen så kom det två som skulle provrida Vojje och dom värkade ju intresserade :D så hoppas på det bästa nu!<3

MIn vecka då:
Onsdag: Rida med Ronja :)
Torsdag: Hoppträna tror jag :D 
Fredag:
Rida med Emelie :)<3
Lördag: Vet inte, fota kanske ;D
Söndag: TILDA KOMMER!!! :D:D:D:D:D:D LÄNGTAR!<3333
Måndag: Rida o va med grymmaste tilda! <33 :D


Nu typ facebooka sen sova! :D 






 
Fråga vad ni vill!
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Vad kände och tänkte du först när dina föräldrar eller du bestämde dig för att skaffa eller få en häst? :))



Kram Hannah

2011-10-25 @ 20:37:24
URL: http://mylifeasanormalgirl.devote.se
Postat av: tovearvidsson

du behöver inte träna du är smal som en pinne :o

2011-10-26 @ 14:23:20
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: tovearvidsson

hru gick de det till när du fick en häst/ ponny ? :)

vad tycker du om märkes kläder ? :)

kan inte du börja lägga it dagens outfit ?.D

2011-10-26 @ 14:25:42
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca <3

Hur många läsare har du per dag typ?

Tävlar du med din d-ponny?

Hur högt då?

2011-11-01 @ 10:41:20
URL: http://rebeccalexander.bloggplatsen.se/
Postat av: suk9zpx1

But as least they got MRT, but it operates till around 10pm only if i not wrong レッドウイング ベックマン She had moved there to study handcraft and design, and was working for a designer in Copenhagen, where she met her husband コールハーン 公式 When I picked up the bottle and looked at it, I just knew it was a fake クラークス レディース Vegetables should be tender and browned コール ハーン Had a good breakfast ( the pancakes are delicious!! ) and then went hiking to viewpoint 1 Music from Paradise クロムハーツ 店舗 I've gleaned that she is 25, 5ft 1in, 100lb, with light red hair, hazel eyes ラベンハム ベスト By January 2004 there were 150 Payless stores in the region オロビアンコ アウトレット He runs his own production company to create short films and software apps, such as his new fitness app, and the David Gandy Style Guide, which is still selling well two years after its launch ヴィヴィアン ウエストウッド マフラー You need to link ones own like so that you can her creating a two of adult males ugg boots, for example ugg boot household slippers, or perhaps bailey essential ugg boot オロビアンコ 激安 We owe this woman her voice ヴィヴィアン ウエストウッド 'I've had two hoods for years, but I never got round to finding the winter jacket クロムハーツ ブレスレット There is 4 months waits to get into clinics at the VA rayban 激安 First, the Constitution must be amended to restore free speech and get by the Supreme Court mcm リュック etc mcm アウトレット A run method is suitable for you How to make an over Lent, busy, lack of exercise, clumsiness, physical sloppy fat middleaged, without injury, not tired, not afraid of the premise, as eighty or runners? For people who want to be runners, the biggest problem is how to become a runner ファビオルスコーニ 店舗 THESE ARE THE ONES THE TEA PARTY WANTS TO GET OFF THE FOOD ROLESTHE ONES WHO USE OUR GOVERNMENT AND L=OUR USA FOR THEIR OWN CULTURE イルビゾンテ 時計 he book, eyond the port, this guy ictory ithin,?told inspirational stories associated with merica inter lympians, featuring greats like eggy leming, cott amilton and ric eiden ラベンハム レディース The technology has no rules on society; it will be interesting to see how society is shape in the future ゴヤール 店舗

2014-01-17 @ 04:38:17

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback