Några schbrak

2011-10-20 | 18:46:11 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
ja nu så tänkta jag visa några va mina schabrak :) Orkar inte hitta alla så ni får några stycken iaf ;)<3


Showmaster schbrak :) riktigt snyggt på Boice och med matchande luva ^^

Grönt Showmaster med Lena Furberg motiv,UR GULLIGT! andvänder de på Vojje ^^<3


och Samma här fast rosa :D o de är klart Boices <33 o med luva klart ;)


O ett sch... Schbrak med matachande luva :)<3

Vitt tyskt schbrak ''Schabracke Florenz''
Dyrt med snyggt! aldrig andvänt eftersom luvan inte är klar ännu :)

Showmasters ''Star'' schbark, har det i båda färgerna med mössa till :D
De röda köpte jag och de blåa vann jag :D

Mitt nya GG schbark! love it! men har inte andvänt de ännu, väntar på att mössan ska bli klar ;)<3


Dehär älskar jag! har de bara på träningar och sånt, men de ligger jättebra och är super skönt!
Köpt på ullared xd haha har nog inget märke ;)
Så har jag klart luva, benskydd, sadelöverdrag och länd täcke i samma rosa/grå ;D


mitt mest andvända tävlings sett :) Sjukt snyggt på Bosse och luvan sitter jättebra (fast de gör alla XD)
Andvänt de på måånga tävlingar men är ff helt rent! :D
De va ganska dyrt men värt de ;) och märket Horse Saver



Haha ja de va bara 1/4 av ina schabrak eller ngt ;) men ni har ju sätt några iaf hihi ^^<3

Och för er som undrar ''Hur kan jag få tag på mössor till såna schabrak som inte har/säljer någon matchande mössa till?
Jo, min mamma tillvärkar nämligen mössor själv, därför har jag matchande mössor till nästan alla mina schbrak :D<3


(bilderna på rosetterna kommer snart ;)
Kommentarer
Postat av: Molly Lundell

Jätte fina schabrak och jag tycker att GG schabraket var super fint! :)

2011-10-20 @ 20:04:23
URL: http://mollymyranochcosmos.blogspot.com
Postat av: Hannah :D

Gud vilka fina schabrak :))

Letar också efter så fina schabrak till min sköt häst :)) Kan du ge tips på en bra affär eller hemsida? :DD

2011-10-22 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback