nu sova? x)

2011-10-12 | 21:57:43 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
haha, kom precis ut från dushen ^^ och nu blir det väll dejta kudden :P
Innan de hade vi typ värsta samtalet, (ja o några till) haha o ja det gick väll bra tillslut iaf :)

Men jag måste träna på att skriva ''snällare'' saker till folk xD haha! 

Imorron iaf är det klasshandboll för 4-5orna tror jag :) några av mina kompisar dömmer så lär ju vara där o glo lite iaf ^^ så slutar jag 1 o då blir det hem o rida mina grymma hästar! :D<3

Vad vill ni se för bilder? :D lust att lägga upp massa, så kom med förslag! har nästan bilder på allt, annars fotar jag de bara ;D hehe<3 





svar till Emelie<3: Vi måste vara igen :D<3

JA DET MÅSTE VI!! helt klart :*<3



Nu säger jag godnatt!
och p.s. skåne är låångt borta... ;)
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

<33

2011-10-13 @ 17:50:51
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: lisa landgren

Vill se bilder när du rider och hoppar :D

2011-10-13 @ 19:35:48
URL: http://lisasdian.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback