Tacos!

2011-10-06 | 17:35:38 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer

Äter tacos! Jättegott!

Mohaa idag va jag ond ;D<3

Slutade typ halv 1 idag :p så gick jag till stallet :)<3
red min lilla gris :p gick jättebra på ditvägen typ lösa tyglar ;D så vet jag inte vart jag red men kom fram vid stora vägen vid macken x) hahah<3
Eller mellan Hallsta o macken typ :)<3

Så hem vägen va han grymt taggad o as pigg men ändå duktig :) utom när vi nästan va hemma började han protestera o stutsade som fan x) haha<3
så fick han en dusch sen :)<3

Nu har jag bestämt mig! Eller nästan ^^
jag ska köpa ny kamera, det står mellan Canon eos 550D eller Nikon D3000 !

Vad tycker ni?
För och nackdelar med de?
Vill höra nu!
Hjälp mig att bestämma<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

den du tkr mäst om. :)

Gör du imorron?! ;)

2011-10-06 @ 20:14:57
Postat av: Kim

Kan inte bestämma mig! Vill köpa båda haha :p typ stallet o städa massa -.- :)

2011-10-06 @ 21:35:38
URL: http://ponniejumper.blogg.se/
Postat av: Anonym

De här har inget med inlägget att göra men har 2 frågor



fråga 1: hur många djur har du??



fråga 2: brukar du äta kaniner ;o

2011-10-06 @ 21:40:54
Postat av: Kim

Ja, en fråga med vem e du?! Kul att ha namn lxm ;) 1. Jag har lite djur, 15 kaniner, 2 katter, 1 hund o 1 häst (hos mamma asså ;) har fler hos pappa :p. 2. Nej det brukar jag inte göra, har smakat det med det är äckligt o smakar skit tycker jag. Så nej äter det inte. :p

2011-10-06 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback