tjena :)

2011-10-20 | 15:05:02 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer

Ida i skolan skulle vi till Pytagoras men jag följde inte me xD så bestämde jag mig för att gå hem ist för att sitta o vänta på bussen i 1,5 timme x)<3
Men det är ju bara ca. 1,5 mil x) hahahah<3
När jag kom till ronöholm (1mil) så kom bussen o plckade upp mig, åkte typ 3km sen skulle ja gå de sista 2 XD haha<3

Men de va inte jobbigt utan mitt ben började strejka igen -.- nu har ja ju skit ont xD haha<3
Men iaf ska jag ut o rida nu ^^<3


GOOD NEWS!
Nu har vi kommit fram till att vi ska bo kvar på gården till i vår (minst) så idag sa vi upp stallplatsen i skäret o så :D
Men mitt problem är att jag har beslutångest!! jag vet inte vilken häst jag ska välja, Nässla eller Vojje ?! :O Vi har bara hö o foder hemma till två hästar så jag måste välja en av dom ;)<3

Vad tycker ni? :)



när kommer bilderna på dina rosetter och märkes schabrak ? :D
Svar: Ska försöka hinna lägga in de idag :)

Kommentarer
Postat av: tovearvidsson

men typ välj den du har haft längst ? :)

älskar din blogg.

man fick poäng för kommentarerna i din tävling va ?

2011-10-20 @ 16:37:19
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: Maja Torstadius

Nässla:)

2011-10-20 @ 16:44:37
URL: http://otroligahast.blogg.se/
Postat av: Ponniejumper.blogg.se

Svar till Tove: Ja de får man ;D



Maja: Okejj :D

2011-10-20 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback