Bildbomb!! :D

2011-09-16 | 19:30:01 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
HAhah ai hemkunskapen idag så bakade jag muffins xD o med massa glassyr!! :D sen så hade glassyren inte torkat o jag la ner alla i en påse, de vart bara mos! XD hahahha FAIL asg!! <333

Sen gick ja med emelie till stallet :D Failade med att bära torvbal xD jag ramlade o slog i ryggen !! hahah ASG där med!! + att alla såg typ hahahahhahahahaahah!!!<3 Vi är så bra vi asså!!<3

Så red Emelie Boice :D gick super (inget annat änn väntat eftersom han är världens bästa<33)
Tog ett litet tag innan hon fattade hur man skulle rida han xD hahaha<3
''Volt tillbaka EMelie''
*emelie gör en volt*
'' Volt tillbaka betyder byt varv''

Emelie: JUSTE XD hahahahah<3

SÅ massa bilder nu :D Red lite okcså, fast jag igentligen ska vila mitt ben xd hahaha<3



Jag o Boice :D:D<33

Älskar dig gubben<3333333

I stallet :D<3

uuuuj!! en liiten sheeeetis!! :D<3


Mina muffins :D

Emelies kaka :D<3
Kommentarer
Postat av: tilda

du är sååå fin kim ! men blir ju avundsjuk... ♥

2011-09-16 @ 20:16:43
URL: http://fail.blogg.se/
Postat av: tilda

haha, tack... jag menar det jag skrev... asså skrev de inte för att smöra du ÄR grym ;) saknar dej massor ! ♥♥♥

2011-09-16 @ 21:20:09
URL: http://fail.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur vade me hjälm :P

2011-09-17 @ 16:19:48
Postat av: Rebecca

bloggen är tråkig. Kommer ju alldtig några inlägg :P

2011-09-17 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback