Bilder! :D

2011-09-10 | 13:56:12 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag så fotade jag de bilder jag lovade :D kommer nedanför ;D

Idag så kom hovslagaren o skodde om Boice efetrsom han tappade en sko igår :P<3
Sen lastade vi in fodret i foderkammaren o betfor är såååå GOTT :D hahah<3

SÅ skulle jag rida ut själv, hittar ju typ inte där så jag bara red någon väg, då kom jag nästan till Lundås o så mötte jag Jossan o Silla, sen typ visade hon vägen xD hahah<3
Boice va as ruulig idag x) haha han va knäppo, eftersom vi galopperade ''tävlings'' galopp så vart han superpigg o typ trippade hela tiden, o de gjorde silla me xD <3
Så sista galoppen expoderade Boice o bara drog om Silla, sen kom en brant kurva :S trodde han skulle hoppa rakt fram ut på ängen, men han svängde XD hahaha<3 tillslut stannade han o sillas sadel la typ på hallsen xD hahahah<3

Min lilla knäppo-hest<33 grymt taggad till mångad :D DM!! :D

HAHAH! fotat med min grymt bra mobilkamera!! XD den suuger! hahaha<3
Men silla o Jossan i sin nya mössa ^^<3

 

Boice nyrakad :D:D<3

Boices Ruumpah ;P




Svar till Frida:
Hästarna på bilden heter Boice och Chanel, där den lilla rider är Chanel och den andra Boice :)<3
Hihi, aa visst är lillen sööt :D<3
Kommentarer
Postat av: jossan

haha! silla blev ju knäppo när vi kom tbx till Lundås XDD Boice är jättefin på 5bilden nerifrån :DD<33

2011-09-10 @ 14:23:54
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback