Bilder på Catrine!

2011-09-25 | 19:12:40 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Boice va hemma inatt okcså, så imorse när vi skulla hämta han så ropade jag bara så kom han :D men såklart har han slängt av sig täcket XD haha<3 Så vi gick runt i heela hagen o leta, tillslut stod vi på den högsta punkten o kollade runt.
jag ba: DÄÄÄR!! o sprang dit.
Så typ två meter ifrån ba: JAG HITTADE DE!!!!! och klart jag som klotar rätt ner i de blöta gräset Xd hahahahah<3

sen Idag så åkte vi först till stallet o fixade me de :P hahah FAIL att jag glömde nycken till sadelkammaren så la saker överallt! I jennis transport, havrekammaren osv *XD haha Men sen låste Maria upp så jag kunde lgga in de där :)<3

Boice fick stå men jag red Jasse o Catrine red Lillan :D gick jättebra!! haha förutom att Lillan mosade in kattis ben i ett träd X dhahah<3 Jasse va fett kul att rida på :D<3

Sen när vi kom hem så fixade jag Catta o fotade :D här får ni massa bilder!! Men inte alla.. Xd
Alla finns på www.Kimphoto.n.nu/arkiv  :D

IMorron ska ja o Emelie rida Olle o Putte :D<3 Ja ska troligen rida Olle knäppisen ^^<3



Nu ska jag duscha :D
bye o glöm inte att komentera!! :D <3
Kommentarer
Postat av: Johanna :D

Fina bilder ! :D<3

2011-09-27 @ 22:16:32
URL: http://oojohannaoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback