Dagen :D

2011-09-17 | 17:11:43 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Typ vakande 7 o sen typ 7:30 väckte jag Emelie mohahaha Xd haha<3

Efter frukosten gick vi ut o skura nästan hela stallet, fett me jobbigt de va.. Men vi va grymma jue ;D<3
sen gjorde vi massa shiit o åkte till stallet sen :D<3
Vi båda hjälptes åt me allt typ sen så red jag ut :)<3 vi skule igt låna en häst till Emelie men várt ej så :( hihi<33
HaAHA jag har planerat hela Emelies framtid ^^ o Emelies hobby är att plaska i vatten med gummistövlar, så ni vet lxm ;D hahahah<3 min hobby är att göra skålar av ekollon Xd hahahahaah<3

Fett me kul vi hade!!<3

Nu typ sitter jag bara o slöar (ÄR AS TRÖTT) o ska typ ut o plocka mer nypon snart :) <3

IMorron blir det trickträna med pallar tror jag :P Vill ni se film?! :D<3

Nästa lördag ska jag tävla på Roo Gård :D o helgen därpå blir det Rimbo :D<3

NU ikv har jag massa tid över, så vad vill ni se för bilder o vidios?? :D
Kommer två ganska intresannta inlägg ikv, så håll utkick ;)<3

Bild på jag o bästa EMelie :D<3 DU mååste lägga upp bilderna EMELIE :D<3



Emelie o Voffen :D<3
 

Svar till Tilda: saknar dig meeeeest<3333 Vi måste träffas snart igen!!!! :***<3333333

Svar till Anonym: Hur va det med hjälm då..?

Du vet att jag brukar ha hjälm, men red ändå bara ''dressyr och jag litar på min ponny så drf rider jag utan hjälm ibland, mycket mysigare tkr jag XD och jag orkade inte ta ur min toffs XD hahaha<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback