Dagen =)

2011-09-26 | 19:01:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Skola först som vanligt ;) sen efter gick jag till stallet :)

Mockade o fixade allt till Boice, Olle o Putte :p Så precis när ja va klar kom Emelie o Lissen så red vi :)<3
Jag började me att rida Olle, Lissen Boice o Emelie på putte :) Olle va faktiskt snäll idag :D han bockade bara lite ;)
Sen bör vi iaf, Jag o lissen böt ´så jag red Boice o hon olle :)<3
Och i slutet böt jag o Emelie så hon red Boice o ja Putte :) Fett me kuligt ^^<3

haha olle va helt cp när vi tog in honom xD O jag känner mig lång (för en gångs skull x) hahah<3
Både Emelie o Lissen är kortisar ^^ haha <3
Emelie o jag ska nog rida ngn dag i veckan också :D<3

På höstlovet ska jag nog ta hm Boice :D och håller ju på att leta sällskap till han! Och vet ni vad?! Det kanske blir Nässla :D:D:D jag saknar min nässla o Asti såååå mke!! <333
Nässla = Världens bästa b-poni<333
Gud va roligt om jag ska ha henne två veckor till :D<3



Ni har blivit mkr sämre på att komentera nu ...
Komigen nu! ni som va såå bra på det! :D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback