Dagens träning

2011-09-13 | 18:37:18 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer

Tränade lite frihets dressyr, och börjar lite med grunderna till ''vacker hov'' :)
 VI failar lite i mitten men de bjuder ja på ;D<3

Red okcså i grimma och hals-ring. I grimman galopperade jag och gjorde galoppombyten o allt ^;) men i hallsring skrittade jag bara, tror inte ahn skulle stanna om jag galopperade :P haha<3 Men han va jätteduktig iaf!! <3

Ni får leva med att filmen är åt fel håll och väldigt liten x)<3 men den gick inte att rotera XD eller förstora x))

Imorron ska jag o Emma till norrtan o tävla friidrott :D kommer nt gå så bra eftersom jag typ har sträckt låret XD hahah <3

De va lite för idag :P puss puss, o glöm inte en komentar ;)<3

Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Vilken duktig Pojke :D<3

2011-09-13 @ 19:26:11
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: Jossan

Duktig pojke. ska jag filma när mina bebbar gör sånt, fast med hinder? tp löshoppa? tkr iaf att du borde löshoppa och filma och lägga ut :)<3

2011-09-13 @ 21:13:13
Postat av: frida björk

åååå vaa döktig han äär!!!!!!

ja vill okså ha en så döktig häst som din!!



men kan du ite legga up neär han hoppar?

2011-09-13 @ 21:42:27
URL: http://Friiidabjoken.webbblogg.se
Postat av: Ida Tallhed

ber om ursäkt. såg min logga nu, va bra ! :D

men glöm inte att sätta den på inläggssida, arkivsida och kategorisida också :D föerlåt mig.. KRAM

2011-09-14 @ 12:01:09
URL: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback