FAiL

2011-09-23 | 21:31:26 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Fail dag idag assö xD hahah
Det börjar med fotbollen på idretten (får ej vara me o springa så är tvingad målis X d) men jag är typ bollrädd så undviker typ bollarna XD hahahahah<3
men iaf, det kom tre hårda bollar på samma fot, de typ åkte rätt in i tårna sn in i mål -.- hahaha.. XD
Så tog jag av mig skorna o hela strumpan är blodig X) hahah FAIL!

Så när ja delade ut vatten blev ja jätteblööt!! + att jag råkade (eller inte jag, vinden) ha sönder min nya iphone xD som jag haft i två veckor typ xD
Den la på ett lite lutande bord, sen när jag vände mig om så la den helt plötsligt på asfallten o när jag gick o hämtade den va det en spricka :( FAIL de mee!!
Men de va ju min 3 iphone X hahaha<3 Den första spreckte jag skärmen på 8så köpte vi en ny skärm o skulle byta själva men vi råkade ha sönder den x)
Köpte då en ny o fick en ny för tvp två veckor sen (en lika fast vit ^^)
Så vene om jag ska byta tillbaka eller ha kvar den vita eller tom köpa en ny (fast 4:an då :)

Men de lär ju visa sig :) den är ju nt så stor o den fungerar som vanligt :)<3


Imorron blir det då tävla på Roo Gård med bästaste Ida som ska rida både Utter o den andra ponnin :*<3
Jag ska starta LC-LB :) (90-100cm) men behöver inte åka försn 10 typ :D fett me chill!<3

Kameran följer me o om jag hinner så fotar jag :D o får se om ngn annan vill fota lite på mig också :)<3

Men nu ska jag sova allihoppa! Godnatt o önska mig lycka till :D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback