Hej Bloggen :D

2011-09-19 | 16:25:21 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Sorry för att det inte blev något inlägg igår kväll x) min data dampade ur totalt o slutade fungera ... xD men nu sitter jag på min mini bärbara som är seg, menmen x)
Ni får massa bilder ifrån gårdagen senare när mamma, lee o nike kollat klart på filmen på min data :)<3

Idag va de först skola sen en snabbis till stallet o mockade o tog in Boice :) han fick vila idag ^^ och imorron ska vi hoppträna :D<3

Igår så åkte jag först till stallet o red o så :) sen åkte jag me robin till crossbanan o kollade på min lillebror när han körde cross :D<3 så sweet!
Sen efter det åkte jag till RC banan o fotade alla småbilar :)<3
Det är fett mke svårare att fota alla små speedade bilar som går i 120 änn att fota hästar! hahah Xd<3

HAHAH! när jag stod o skulle fota en bil så körde pappa bakifrån o körde rätt in i mina ben xD hahaha<3 ja typ hoppade typ 2 m framåt XD sen kom en annan bil o jagade mig x-d hahaha<3

Så när vi va där sa jag åt emelie att komma dit o så träffade ja henne :)<3

sen efter de åkte jag hem till min farmor :D<3 hon fyllde år, och vi åt jättegod middag där!
Men jag gick ner till sjön o fotade lite vid bryggan :) älskar att bara gå runt där o tänka på den gamla tiden.. Har så mycker minnen därifrån, hela min uppväxt finns där lxm ;D<3


Asså kolla ut? :O spöregn, tråkigaste vädret ever!! -.-<3
Nu sitter jag här o kollar på Torkel i knipa xD världens smsta film asså, men asg på den asså!! hahaha<3

Puss o kram
hejdå sålänge, fler inlägg kmr ikv :D
Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Kul :D<333

2011-09-19 @ 18:38:08
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback