Hihi, film ifrån dagen!

2011-09-05 | 19:04:25 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Idag så gick jag o robin till stallet efter skolan :) jag red först ut med Musen och sen så galoppade jag lite på både stora o lilla banan :) sen filmade robin min lilla damp på ridbanan när vi väntade på pappa Xd hahah<3 Hahah! gillar låten, robin hade inge musik på datan XD hahaha<3 Imorron ska jag till frösåker o träningstävla, ska starta LC-Lb (90cm-100cm) Och onsdag blir det trickträna :D:D<3 Hejdå sålänge, fler kommer <3

Kommentarer
Postat av: Hannaaa ;D

Du skulle ju kunna bli häcklöpare! :0

2011-09-05 @ 19:13:45
Postat av: Jossan =)

Duktig polle! :D

2011-09-05 @ 20:28:23
URL: http://jolsefinesalmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback