Lite snabbt xD

2011-09-11 | 20:10:03 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Tänkte skriva ett lite snabbt inlägg här.

Åkte till stallet typ 11 o skrittade ut med Jossan o Alva på Putte o Lizz xP Boice o putte va typ trippiga hela tiden hahah! Boice stagrade faktiskt för han ville om Putte xD hahaha söötis ponni<33

Sen åkte jag me dom hem för dom skulle köpa våra hinder, fick bära lite men men ^^ Alva hämtade okcså en kanin.
SÅ idag vart jag 1100 kr rikare :D:D inte helt fel ;D

Sen nyss va jag i stallet och duschade Boice, vart typ blötare än han xD hahahah<3

Nu lite data sen sängen, ska upp imorron 5:30 o åka till täävling :D:D DM here we com!! hehe :P<3

För alla som vill veta ska jag ha vitt schabrak o vit mössa med Blå och Gul/guldig kantband :d<3
Kommentarer
Postat av: Elin

Söt blogg du har!^^

2011-09-11 @ 22:29:32
URL: http://teamlantliga.blogg.se/
Postat av: jossa

Haha najsit^^<3 vi åker kl.06:00 fr. Skäret ^^^:):<3

2011-09-12 @ 05:44:23

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback