Lyckad dag!

2011-09-02 | 21:49:38 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
jaoo, så här va min dag då :D

Gick upp 6 o åkte med morgonbussen kl 7 till stallet :D släppte ut o mockade o så åt Bosse, sen gick jag till Nadja o väkte henne typ xD hahah<3
Vi gick till skolan, sen efter gick jag o Emilia till stallet :P jag red i min nya sadel o den är SÅÅÅÅÅ grymt skön, och ligger perfekt på Bosse<333
Han va superfin när jag red, red först vanligt sen skulle jag prova hoppa med den nys sadlen, först 60 typ sen upp på 110cm :D helt perfekt hopp :D:D:D så jävla underbar ponni jag har<333333333333

GAHAHAHA, sen fick jag upp Emilia på han xD o hon ba ''OJ! den svänger XD hahaha
Vi tog tre travsteg o hon skek så högt att det typ hördes i hela hallsta xD jag började garva o höll på att ramla typ xD hahah<3

Sen kom emma med sin moppe o hämtade oss, vi satt på ngt gräs där vi väntade på att få komma in i skolan. x)

Så hade vi FEST I GAMBI :D för åk. 4-6 och det tyicker jag vart jättelyckat!! :D tror väldigt mpnga tyckte det va roligt, vi sålde slut på exakt allt!! XD
Jag hade jättekul iaf! dansade som en galning typ, är helt slut typ xD o mina fötter gör ont för mina skor är inte anpassade för att hoppa o studsa xD<3
Biljardbordet va vår scen hehe<3 och jag o danile faila meest! ramlade mitt på dansgolvet o drog ner nadja xD haha<3

jaa, det va väll lite om dagen :D just nu äter jag middag, potatisgratäng :D o så ska jag myysa i sängen snart<3





Svar till Lollo:
Tack :D:D<33

Svar till Jossan:
Hihi aa tack :)<3

Svar till Emelie:
Yees ^^ vi måste va ngn dag nu<33



Tycker ni kameran ska med till stallet imorron? :D isf vad ska jag fota? :D<3
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Ja det måste vi <33

2011-09-02 @ 22:06:05
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: jossan

Villken Emilia? xdd<3

2011-09-03 @ 08:52:24
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback