morron dagen :D

2011-09-04 | 18:26:23 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer


IMorrgon ska jag till skolan som vanligt ;) sen efter de så går jag till stallet o rider o mockar osv :D<3

Sen åker jag hem till min pappa :) vene om jag ska åka buss eller bil x) men de visar sig väll ;D<3

Nu sitter jag typ bara här o tråkatr XDD o ska ut till mina kaniner snart ;P<3

:D:D:D Ni får en bild på mig från ridlägret, saaaknar det så grymt mke! nästa år hade jag tänkt att åka till sjöstjärnan, men vill fan inte det, vill till Gryta o träffa dom igen :D:D
så så blir det nog :D<3 Och så ska jag åka upp till fjället och rida islandshäst i 5 dagar :D:D AWESOME!<3
Kommentarer
Postat av: Jossan

Najjsigt, kanske vi ses! :D

2011-09-04 @ 18:38:26
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback