Myser ^^

2011-09-05 | 21:21:52 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Sitter just nu i soffan i robins jätte onepiece xD hahah<3
Men ska typ ner till pappas minihus o prata med pappa, så han nt glömer tävlingen imorron ;)

IMorron ska jag upp 6:45 :D sovmorgon!!! :D:D<3
Så är det friidrotts saka i skolan, jag ska fan vinna nu :D men vi har typ inte tränat någe för vi har ingen idrottslärare -.- Xd<3

Sen et slutar typ 1, då går jag ifrån IP till stallet o är väll där till typ 5 :) då åker vi till Frösåker som börjar kl 6 :D<3
Måste be pappa köpa mat till mig ;D

Min ponni är jättefluffig! vi måste raka han innan skol DM på måndag<3
Fett atggad till de :D o vi ska köpa betfor till han :) Det blir nog inge lag till skol DM för det blev bara jag och Sanna :) men vi kmr ju äga ut ändå :D Bästa Lina ska också dit:D<3
Ska ev. samåka med ALva o Jennie, men vene hur det blir x)

Nu blir det väll tv i min ''säng''/soffan Xd hahah<3 men jga lär ju somna, är as trött xD hahah!

Märker också att det är fler o fler som läser min blogg :D blir jätteglad när de jag inte känner komenterar! :D:D blir klart glad av det jag känner också ;)<3

Godnatt alla nu :D resutat från friidrotten o tävlingen får ni imorron :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback