programridning

2011-09-04 | 16:07:38 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag så åkte jag till stallet typ 10 :D o mockade o sånt :), sen skrittade jag o Anna ut en bra bit i skogen :p
Sen efter så red jag lite på ridbanan o så började de spela musik o jag bara vafan?! hahah<3
Så öppnade seketariatet o massa folk började komma, vtf tänkte jag xD ahahha sen ba: Juste de är ju programridning idag x3 hahahahah<3
Så jag red på frmaridningen XP haha!

Henka fotade några bilder när jag red :D




Så va det ju programridning, jag skulle igentligen åka hem, men stannade längre för att fota de :D
MIn kompis Sanna o hennes syster va med, jääte duktiga :D<3

Sanna rider den svarta ''Bellami'' och hennes syster den vita ''Zingo''  <3





Sanna och Bellami<33





Så kom jag hem typ 14:30 o åt lunsch, sen va jag med min lillebror som körde cross, asså dååååligt bra han har blivit på bara några dagar, han äger ju ut som fan :D:D<3 och lee som satt brevid o kollade med mig spelade slut på mitt bateri x) hahah<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback