Tävlat!

2011-09-06 | 21:13:31 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
japp, tävlade både friidrott och hoppning idag :)
När jag kom tilol skolan va det as regnit o jag hade bara shorts XD fett med kallt!! men detgick bra ändå :)
Spjut 1:a
Höjd 1:a
Längd 1:a
100m 1:a
800m 1:a
gång 1:a
Kula 2:a
och så sprang jag stafetten (vart typ tvingad XDD haha) men där kom våran klass 3:a :)
Ganska nöjd med resultaten :D
sen gick jag till stallet ifrån ip -.XD hahah<3
Sedan kom pappa o vi åkte tillfrösåker, där hoppade jag 90-100cm :)
Det vart 8fel i båda men han va jättepigg, hade brafart och stegade perfect!!! men han hade behöva lyfta 5cm till på just de två hindrena, men det gjorde han inte och petade ner de x)
Men i LC:n va deten knäppo sväng och där rev vi för jag han inte fånga upp han innan hindret kom, i LB varjag mer beräd o då gick det jättebra!
Förutom rivningarna gick det toppen! Han va finare i 1m än i 0,9m xD haha älskar min knasponni!<3
Nöjd där med :D<3
Jag får ofta frågan: Va det inte tråkigt att alltid rida själv?
Svar: Jag rider aldrig själv,jag rider med min bästavän varje dag <333
Nu har jag bestämt mig!! Jag ska sälja min system camera och köpa mig en ny, typ minst Canon EOS 550D, men ska ju klart kolla på en Canon EOS 1000D i förstahand :D
Någon som vet nån som vill köpa en Canon EOS 300D? :D
Kommentarer
Postat av: Janina Englund♥

Jag vill xD

Vet inte om jag får för mamma. :/

Men hur mycket kostar den ? <3

2011-09-11 @ 23:15:42
URL: http://janinaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback