Träning :D

2011-09-09 | 19:19:13 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Träningen idag gick suuuuper bra!! :D förutom när jag skulle rida fram o det värkligen spöregna!
DÅ började jag träna i ridhuset, där hoppade vi lågt o Boice tke de va tråkigt xD haha<3

Sen slutade då gick vi ut o hoppade bana på typ 90-100cm och han va såå taggad!! shiiit va duktig min ponni va idag, han värkligen FLÖG! bokstavligt, bad jag han hoppa 5 m innan hindret så hoppade han ett så stort/långt fint språng :D:D<3

Skulle fota sen men vart ej så, då jag o mamma åkte till östhammar ist ;) o köpte foder :P
Vi köpte betfor, tävlingshäst pellets och foderjäst :) sen köpte jag också pällsglans och shampoo :)

Såg okcså idag att Boice hade tappat en sko, så imorron kmr hovslagaren :)
Sen imorron blir det väll rida ut :) smörja/putsa allt till tävlingen :) och så SKA jag fan fota! har inte hunnit göra den senaste veckan, men imorron så lovar jag! :D<3
Blir fotat ngn? :) har hela dagen imorron typ :D


JUSTE! har typ inte ont i benen längre men! Idag på fotbollen så hade jag inga skor.. och så skulle jag skjuta as hårt men så tar jimmy bollen och jag sparkar rakt på hans knäskål Xd hahah
Japp! o nu sitter jag med bandage på foten*XD hahaha<3 Men det gör bara ont när jag inte har några skor, har jag skor så är det ett bra stöd, märkte det inte försn jag kom hem o tog av mig skorna Xd hahah<3
Men det är troligen bara en innre stukning i ledbandet. Men shiit the same, ;D;D

Vårat hus har kommit ut tillsalu nu, lite bilder som jag kopierade ifrån huusets annons :P<3

Vårt hus :)

Dammen :D

mitt rum, lite finare änn vanligt XD hahah

Mammas rum, som jag vill HA! hehe<3


Hahah ja, bilden på mina hästar va okcså ute på internet!
Världens sötaste<333333333333



nu ska jag göra klart mössor med mamma ^^ sen typ tv o chips :D onyttiga lilla jag áhahah! :P

Lämna en liten komentar kanske? Ni har blivit as duktiga på att komentera!! :D
Men ni kan nog bli bättre  ;D;D
Kommentarer
Postat av: Angeelica IcI

Tråkigt?! Då är hgan väl ingen hopphäst?? :PP



Fin blogg förrästen :)

2011-09-09 @ 23:01:18
Postat av: Haannaa lol

Hoppas det gick bra för er! Inga bilder sen du raka han?? :o<3

2011-09-09 @ 23:03:31
URL: http://hannaboost.blogg.se/
Postat av: Angeelica & Hanna

haha jag och Anngeelica är tsm så du vet, o vi äslkar din blogg :DD<33

2011-09-09 @ 23:04:55
URL: http://hannaboost.blogg.se/
Postat av: Frida Björk

Sötta hästar!!! :-)

2011-09-09 @ 23:07:26
URL: http://Friiidabjoken.webbblogg.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback