yippie!"

2011-09-28 | 07:32:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu har jag varit vaken i 1 timme o 12 minuter xD haha <3
Men snart åker jag väll till skolan, har inga lektioner FEtt me skönt! :D typ framtidens dag xD haha<3

Sen efter ska jag bara hem :( inge stall för mig på 1 vecka åtmiinstonde.. TRÅKIGT!!
Men måste vila mitt ben till det är bra, så så tar Anna min polle :D Men hon är grym på att rida och jätte petig i stallet så ja vet att hon tar väl hand om honom :D <3

Men på söndag ska jag väll upp till han igen :D dår har vi n o ut släpp :) Och idag ska han få träna dressyr :D

HAHAH! igår skulle jag göra rent någon metall saka o såklart jag skärde upp hela fingret xD haha<3

Jag har också fått en personon nr :D efter ett års letande typ xD hahaha fett stolt jag är ! :D
Im never give up!

jag drömde värsta mongo drömmen inatt xD hahah Jag red lilla Zorro o skulle hoppa typ, men jag red ute med Danni o Kola sen typ hoppade vi samma hinder från olika håll (o de va typ 100 högt, lille zorro va bara 110 hög xD ) Så zorro koltade över hindret och dannis häst slängde sig ner på hindret okcså Xd haha<3
Men jag bara klev av o lämnade Zorro, och gick till Nadja som stod o filmade allt hahah! Men så helt plötsligt va vi inne i ridhuset xD hahah osv.. XD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback