fota, fota och fota lite mer ;)

2012-04-02 | 20:27:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Fotot nästan hela dagen idag, varit hemma hos min granne och fotat vera :D (min bebis) hon är så sjukt söt! nu sitter jag o väntar på att bilderna ska ladda över, haha vart bara 1050 bilder ;) hihi<3 fast 50 är nog på mina hästar och min snögubbe ^^ och dom va så snäll och bjöd mig på middag ;D känner mig så nyttig, åt 6 galssar idag xD ahahah men hon ville bli av med dom så hon ba ät en till, och en till men du kan ta en till ;) hahah och vera gick o hämtae glassar 24/7 och bjöd mig ;) haha

Red runt kl 6-7 och började med Boice, red barbacka och ja red lite överallt, på vägen, på en snöfylld äng och hoppade stockar i skogen :D han gickl helt fucking amazing!<3 kunde öka och raca på öngen och sen ba korta in galoppen och ta de skitlungt, fast de va på en än och hemväg :D fett stolt över ponnyn<3 han hoppde sjukt fint också<33 älskar dig lilla skrutt<3

Red sen Nässla i bara grimma och grimskaft, red mest på ängen och de vart nog nästan bara galopp ;D hon lyssnade sjukt bra!! lika bra som träns jue!<3
Backtränade lute i slutet och hon fick jobba hårt med att lyfta benen i den djupa snön ;)<3 men ja som sakt hon va ju grym som vanligt<3

imorgon blir det hoppträning med båda bästa ponnysarna!<3
(ursäkta alla stavfel i texten xD mitt tangentbort är svart och har ingen lampa tänd Xd och orkar inte gå igenom hela texten xd haha)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback