Här glider kingen in !

2012-04-27 | 18:55:52 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag va ute och fotade lite natur o mina bebisar :D bilderna kommer sne i ett annat inlägg ;)
Red med Ronja och det gick väll helt okej ! :D Nässla v lite pigg på hemvägen men jag sa bara till ronja, trampa ner hälen och lita dig bakåt så lugnr hon sig ;) vilket hon gjorde. Boice va lite smått galen och hoppade runt som en kengru men ja han va ändå duktig ^^

Haha gjorde vägen osäker idag ;) körde runt i hela gräsö med min moppe som är allmänt dum xD den vägrar starta och kan dö när som hällst, men idag va den snäll ;) den startade efter typ 15 min och dog inte en ända gång. Min lillebror åkte med med sin fyrhjuling och såklart dog den typ längst bort xD så fick åka hem och hämta linor så vi fick dra hem den XD o de gick seeeeeeegt med min moppe, framförallt när Nike fick för sig att bromsa hela tiden xD hahah va kul man kan ha på landet mitt ute i ingen stanns ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback