Mount-Everest!

2012-04-25 | 20:39:26 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
helloj! red båda ponnysarna idag o dom skötte sig väll ;D Nässla skötte sig gallant som vanligt ;) inte så mke att skriva om det xD och Boice red jag med hack, vilket gick bättre än bäst på -> ditvägen xD på hemvgen den sista kurvan så försökte han sticka och hoppade runt som en galen tjur, men sen lugnade han sig såfort jag vände han och ja tillslut gick det ;)

Har fått kontakt med en annan person som haft Boice, det är dom mest posetiva hitils ;) DOm hade han när han va 12år gammal och hade han i 4 år :) Hos dom har han tävlat högt i dressyren, bla kommit 3 i DM och så har dom även startat fälttävlan vilket Boice är en stjärna på! DOm tycket att dressyr eller fälttävlan är Boices starka sida, men dom hade även tävlat upp till LA med han i hoppning ;)
Ja o så berättade hon massa annat och hon ska även maila över en film!
och vet ni vad? snart stämmer allt, jag vet snart hela boices historia :D det känns helt azum!<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Aa det är jag :)

Tack, din blogg var också fin :D

2012-04-26 @ 04:14:36
URL: http://missnock.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback