Några sanningar om mig !

2012-04-10 | 20:51:32 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
* Jag älskar mina ponnys mest<3
* Jag tycket de är sjukt jobbigt att rida en ponny som bara stannar på hinder.
* Jag tycker inte Boice är för het, han är perfect<3
* Stör mig på jobbiga människor som ljuger..
* Älskar att fota och ska köpa ett nytt objektiv!
* Jag har sökt ett modell jobb ;) väntar på svar :D
* jag kan inte vara så snäll mot folk jag inte gillar ;) haha men ibland måste man ju vara lite snäll, på låssas iaf ^^^
* jga är sjukt trött men ska kolla på bigbrother nu ! :D

haha imorgon ska jag hoppträna (kanske) och de blir utebanan isf :D
Vill ni se bilder? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback