Packa kanske?

2012-04-04 | 19:55:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
ka packa klart nu ;) åker som ni nog vet till umeå imorgon :D kommer hem på söndag em ;)<3
Men kommer ha datan, mobilen och internet med såklart ;) dom vi ska till bor i ett as fint hus nere vid havet :D typ 20m till havet ;) as najs! så mke fota !! <3
Påväg upp ska jag redigera bilder på Vera och göra en design ;)<3 är 65 mil xD
Tänkte bara kolla, har jag någon läsare från umeå? :D annars, vart bor ni alla läsare? :D kul att veta lixom ;)

Red på båda ponnysarna idag :D boice gick heltfucking amazing<333 vi kunde öka och sakta in på både ditväg och hemväg :D han lyssnade as bra!! sjukt bäst ponny jag har<33
och Näsla va lite seg på ditvägen och jag bestämde att hon skulle få gå hem hur hon ville, vilket tempo hon ville och ja hon fick bestämma helt och hållet ;) hihi shit va snabbt hon galopperar med vilja :) jag rörde henne inte änns med skänklen och hon ba köttade iväg ;) men sen så tarvade hon lite och sen galopp igen XD haha men hon stannade där man börjar skritta av ;) duktig ponny som vet vad hon ska göra ;) hihi<3
Älska mina ponnys määäääääääst<3

ba för min ponny är snygg ;)<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback