ponnyn = grym!

2012-04-16 | 19:18:43 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Red ut på Boice i hackamore och det gick väll kanon! han va lite trög att få att göra halt men annars lyssnade han sjut bra!
Vi tränade på att stegra idag och sita stegringen han gjorde va helt amazing! han lyfte nog minst 1 m och stod ett tag :D då ba snyggponni.se ! om jag bara fortsätter träna så då kommer han bli grym ppå att stegra ! :D + att de är as kul att stegra ;D hihi<3
Red ut på Nässla också barbacka, vart inte så låg tur eftersom jag tappade bort min valp efter halva vägen xD haha fail så fick rida runt och leta efter henne ;) I slutet av  ängen hade ett träd ramla ner och värsta perfekta hindret!! :D typ 70-80cm högt och aldeles lagom brett! :D hoppade det med Nässla och tog även ett språng på banken och ett dike ;D duktiga ponnyn tvekar aldrig!! :D de är fett coolt att Nässla bara vägrat 3 gånger med mig under hela hennes inridning oh fram till nu! amazing ponny<3 tror hon skulle slå många av ''tävlings'' ponnysrana, bara jag hade varit lite mindre ;) hih<3

Imorgon ska vi tll norrtan med skolan och gå på någon teater på roslags skolan.. lite sämst men ja bättre än vanliga lektioner ändå ;D
På onsdag kommer hovslagaren och sen åker jag ner och tränar med Boice och Sanna :D Emma följer med och fotar! så bilder kommer ;9<3
Helgen består av konfaledarsaka och sen fotning på söndag! ska vara ´modell för mimmi och hennes skolprojekt! :D


Foto: Mimmi - www.migurushii.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback