Precis vakant :D

2012-04-07 | 07:54:30 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
uppe med tuppen you know ;)
Idag blire väll typ samma som igår ;) haha men vill ni läsa om någe speciellt idag? :)
Måste säga att de väldigt dålig med frågor faktiskt, <3 till er som ställde några ;)
Men jag fortsätter till ikv, minst 10 frågor innan ikv så får ni svaren :D så kom ign nu, va lite roliga ;)

Just nu ska jag göra en design till Linn och redigea bilder ;) i väntan på att alla andra vaknar ;D och de lärju ta ett tag xDhaha<3

HAHAH ni skulle sät igår, jag höll på att dö xD hahah film kommer så snart internet på mobilen funkar ;D hahaha, ni måste bara se den!<3 och vi satt o kolla på en film, men när den va slut så sov både robin o johannes xD haha då ba ja sover väll också då, o klockan va halv 9 XD hahah<3 fail ^^

När jag kommer hem är de påsklov :D eller ja de är de nu också men iaf så ska jag hitta någon rolig person/häst att fota ;D hiihih<3

HAHAH, bara för att min vovve leker ninja med sin bror ;D<3
Kommentarer
Postat av: Kim

Glad påsk på dig:)

Heh synd att jag bor så långt ifrån dig annars kunde du fått fota mig och skyggni ;)

2012-04-07 @ 09:25:48
URL: http://skyggni.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback