roligt hästarna, roligt..

2012-04-04 | 21:30:51 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Nässla har fått för sig att våran grannes gräsmatta är mycket goare än hennes enorma hage så hon har rymt ut hagen typ 4 gånger igår och idag xD haha, men nu så har jag satt tillbaka undertråden och satt på el ;) så nu hoppas vi att hon stannar.
Men iaf, hon rmde nyss och jag fick gå ut o hämta henne, red henne helt löst hem, hon hade bera en grimme på huvudet men hon styrde som jag bad henne och lyssnade på rösten :D hoin försökte trava lite men de sluta hon me såfort jag sa till henne :D
Men sen ås fick mina ponnysar för sig att dom skulle busa med mig, lagom kul såhär kl 9 på kväällen xD När jag öppnar hagen och sk släppa in Nässla sticker både Boice och Nässla ut och springer runt runt, fick nstan tag på dom men 1 m ifrån så for dom iväg ;) hahah så kul dom hade.
Dom racade ut på väge och tillbaka, så såg dom mig och racade ut på vägen igen xD och ner på ridbanan, några varv där och sen stack dom vidare på vägen ;s jag ba oh shiit hur fan ska jag lyckas fånga dom nu?! jag stod kvar på våran gårdsplan, de va inte ens att försöak att springa ikapp dom xD
Men ja ponnyarna racar iväg på vägen men så visslar jag och Boice tvärnitar, väder sig om och kommer full galopp mot mig. då vänhder jag mig och går iväg och boice fortfarande efter.
Jag vänder mig och står stilla och väntar och då kommer han med sin söta mule, ''De va kul! ska vi göra om de?''
haha söthästarna jag har, vill alltid leka men kommer när man ropar<33
De roligaste av allt va att jag tänkte att jag ska bara ut o hämta Nässla så jag tar ett par träskor, jo tjena pissblöta!
Kommentarer
Postat av: LInn

Tack så mycket! Nu finns inlägget på bloggen ;) Om jag har skrivit för svåra saker på bloggen som jag vill ha så säg till hehe ;) Men asså du får gärna sätta en bild i sidan där som du också har :D Gör headern som du vill bara den blir fin så!

Kram

2012-04-04 @ 21:48:41
URL: http://linnmig.blogg.se/
Postat av: Pia

Kan tala om att hon har rymt idag också:-)

Ha det bra i Umeå!

Kram

2012-04-05 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback