Tjeena :)

2012-04-13 | 20:24:52 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Vet ni vad? jo jag sitter o bloggar från min stationära :D hihi!
Mickis har åkt hem och jag skulle igentligen ner till hallsta o träffa kompisar men hade ingen skjuts ;(

Red båda ponnysrana idag, Nässla gick jättebra! lungtg och fint preces som jag bad henne<3
Boice gick fucking amazing bra! nästan så jag blev chockad :'D Vi racade på äng efter äng och sen så behövde jag bara be han sakta ner så gjorde han det :D stack inte en ända gång och inte en liten tanke på det häller :D känns så bra nu när allt börjar gå bra igen :D han slutar sticka, hoppar som en gud och stegar inte fel längre<3 kan de bli bättre? ne för han är redan bäst<3

Nolife som man är har man suttit vid mitt gamla ph och lekt med en bild på Lina och Molle ^^ haha, sjukt snygg xD men tyvärr sparade jag den inte ;) kan bero på att man knappt såg va de va på den när jag va klar ;D haha<3

Son ni kanske såg längre ner har jag färgat håret :') tänkte gå ut o fota imorgon så ni får se hur det blev ;D<3
om ni vill se altså?? ;)
Kommentarer
Postat av: Louisa

Tusen tack för alla frågor! :)

Vi svarar på dom i ett inlägg imorgon eftermiddag!

Kram Louisa

2012-04-13 @ 20:52:05
URL: http://dressyrkul.blogg.se/
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Ofc vi vill :D<3

2012-04-13 @ 21:35:37
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: Emma

Såååååååklart! :D

2012-04-13 @ 21:51:13
URL: http://emmaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback