Åkt skidor :)

2012-02-18 | 14:51:40 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Det blev lite åka iaf ;) men i bara 3 timmar x) nu är vi påväg till skidsakan för att lämna tillbaka nikes hyrda skidor :)
Haha fail att jag skulle åka på nikes skidor men när man tog ut dom så mke gick dom inte att sätta fast så jag tappade dom flera gånger i baken xD tillslut fick jag åka fakt fram utan att svänga haha x) nästan lite fail ;)

Fick reda på en sak som gjorde mig skitgald! :D men tänker inte gå ut med det ännu så ni får vänta till senare :)
Men jag längtar sjukt mke hem till mina 4 älsklingar<333

Kommentarer
Postat av: S W E B L O G S

DELTA I DAGENS BLOGG, TVÅ VINNARE!!!



http://sweblogs.blogg.se/2012/february/dagens-bloggar-tva-vinner.html#comment

2012-02-18 @ 16:53:45
URL: http://sweblogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback