Godmorgon

2012-02-18 | 09:27:11 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag är ända dagen då det inte är fint väder, har vart strålande sol och ingen blåst men idag så är det snöstorm typ ;(
Vet inte hur mke åka det blir idag men vi tror att liftarna inte kommer gå idag men vi får se om det blir någe skidor idag ;)

Imorgon ska jag åka hem till mina älsklingar<33
Och måndag ska jag mäta ut 800 och 1200 m och galoppera med båda, haha bara för att lixom ;) måste också hitta en galoppsadel, fast jag får låna en av täby om jag vill, men vill ju lixom ha stått i en innan jag ska tävla i en xD haha<3


i love you<3
Kommentarer
Postat av: Anonym

vem??

2012-02-18 @ 11:46:41

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback