Haloj!

2012-02-16 | 16:22:58 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag har jag inte gjort så mycket annat än åkt skidor :) nu ska vi nog snart gå och basta, de är fett mys och igår rullade vi i snön :D haha<3

Har bytt bakrund på min design, kommer en ny header o allt när jag kommer hem ;)
och som sakt så kommer det blir en stor förändring här, jo en ledtråd är att ........ med .......... ska börja ....... .... :D haha ganska självklart tyckte jag att det blev men gissa, någon kanske har rätt o då får du ju såklart en länkning ;)<3
annars får ni vänta och se :)

har inte mke att skriva, jo juste jag ska starta galopp på Nässla också :D bara för skojs skull och se om hon tycker det är kul :D<3

btw så saknar jag mina pollar sjukt mke! och min bebis<33
 
Kommentarer
Postat av: Kim

mys du har det :D

men ska du tävla nässla också?

du kanske ska stå Kim (jag) med Skyggni ska börja äga ut dig i hoppning XP

ne har igen aning om vad det ska stå kanske ska du tävla med någon eller ne skoja det är något som handlar om bloggen så nej jag kommer inte på :P <3

2012-02-16 @ 16:53:22
URL: http://skyggni.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback