HAPPY FACE!

2012-02-01 | 18:05:40 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

jag satt ner hela tiden i Boices trav!!!! jippie xd haha<3
Red han med en annan sadel, den är jätebljd, känns som att sitta på en kamel xD hahah och den är så jävla snygg! NOT! sveriges skabbigaste sadel typ xD'
Men iaf, det gick superbra att sitta :D som ni alla vet har min ponny den stötigaste/stutsigaste traven ever.. XD men kom på en bra teknik idag :D Trycka ner foten så knäna vart in i stöden och då åkte jag lite bakåt mor den höga bakkanten, och då satt jag superbra! även i ökad trav som stutsar som värst :D:D vetefan hur det såg ut men men, ingen som ser mig här uppe ;)<3
I övrigt va han väldigt lugn :D:D höll sig till de gångarter jg bad han och ja världens bäta helt enkelt :D älskar min lilla skrutt ponni<3
tricktränade sen också, nu kan han lyfta benet klockrent på komando, han börjar fatta att han ska lyfta högt också :D Gjorde även lite variation idag, prövade på andra benet vilket gick lika bra :D prövade också hoppa upp på han och göra det uppifrån, vilket funkade lika bra de me :D:D <3 Någon som vill se film på det?

Red nässla också, inte mke att säga, fortfarande värlens bästa b-ponny som gör allt jag ber henne, underbar liten sak!<3 Tricktränad ehenne me :) med henne har jag bytyt lite i vilket komando jag ger på att krafsa, men hon fattar lika bra ändå :D från att peta med handen till att peta med spöt ;) nästan samma <3

Annars va det skola idag :) och de va superhalt på vägarna! höll på att klota 511 gånger på vägen hem från skolan xD och kom knappt upp för visa uppförs backar XD haha<3

I helgen kommer Mickis och Chanel !!!! :D
Underbart att få träffa min lilla ponni igen :D och såklart träffa bästaste Mickis! <3
kommer bli grymt kul och massa foton! :D<3


svar:  Haha nej det borde du inte vara! jag hatar mitt hår väldigt mke och mååste värkligen klippa och färga det så det blir ''fint'' igen :)<3


Svar: Hihi tack :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca Gumse

Ja vill se film på de !:DD



Asså , gud du borde va nöjd med ditt hår de är typ helt perfekt !



Skulle typ va som en dröm om mitt hur kunde bli så fint !:O

2012-02-01 @ 23:48:03
URL: http://beccagumze.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback